Sayı Tahmini 1.1.1 Versiyonu Yayında!

                                                                              Merhaba,

Uzun süre sonra sizlerle birlikteyim.Bu makalemde sizlere geliştirdiğim Sayı Tahmini oyununun sizin istekleriniz ve bildirdiğiniz hatalara göre düzenledim ve yeni bir versiyonunu hazırladım.Ve bu sürüm sizin için indirilebilir durumda!

Bu sürümde neler var?

Bu sürümde Samsung Galaxy Z serisindeki çift ekran sorunları düzeltildi.Samsung Galaxy Tab serisindeki yatay ekran moduna göre ayarlandı,Samsung Galaxy S21Fe'a göre uygun hale getirildi.Ses sorunları düzeltildi,Uygulama kapatma butonu kaldırıldı.Online sistem testleri başladı"Şuan açık bir test sürümü yok şuan geliştirilme aşamasında ve çok hata var".

Uygulama nerelerde yayında?

Oyun şu anda Samsung Galaxy store'de yakın zamanda yayında olacak.Yani yarın yayınlanmış olur.Aslında oyun 1.0.1 sürümünü atıp yayınlamıştım fakat sizlere paylaşmamıştım.Şimdi sizlere bildiriyorum.Yarın 1.1.1 sürümünü Samsung Galaxy Store'den indirip oynayabilirsiniz! İsterseniz beklemedende indirebilrsiniz.Oda makalenin en altına gittiğinizde Google drive linki karşınıza çıkacak.Oradan indirip oynayabilirsiniz!


İos kullanıcılar için Müjde!

Oyunum İos olarak yakında yayında olacak.Şuan geliştirilme aşamasında.


Bu oyunda neler yapabiliriz?

Bu oyunda kolay,orta ve zor oyun seçenekleri ile canımız bitene kadar sayıyı bilmeye çalışıyoruz.

Android kullanıcıları için güzel bir haber daha!

Yeni bir uygulama geliştiriyorum.Adıda "SigoAsistan".Aslında uzun zamandır geliştiriyorum ama sizlerlede paylaşmak istedim.Yakın zamanda duyurusunu yapıp paylaşacağım."Aynı zamanda İos sürümüde geliştiriliyor".Şuan asistan herkese açık bir şekilde kullanılabilir değil çünkü geliştirilme aşamasında.

Google drive linki: https://drive.google.com/file/d/1-els0uAw2P2TLqDMwULAaa6bgfr_WEkY/view?usp=sharing: 

Samsung Galaxy Store Linki: Yarın yayında olursa düzenleyeceğim.

              Neyse bu makalem bu kadardı!

                                                                      Diğer makalemde görüşürüz.

                                                                                                                                   Alperen Gülşen

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sayı Tahmini 1.0.1 Developer version!